fredag 1 juli 2011

Dirty dancing!

Jobbdagen är avslutad för några timmar sen, onepiecen har åkt på och Dirty dancing 2-skivan har åkt i dvd-spelaren. Jag älskar den filmen! Ettan är också bra, den visades på tv ikväll och jag hann precis hem så jag kunde se den bästa delen i slutet :)
När jag var i London såg vi musikalen Dirty dancing där och den var lika bra som filmerna :) Rekommenderas!

Imorn är det dags för jobb igen, börjar redan kl.8 så jag borde sova nu egentligen men nattmänniska som jag är så får det bli lite film först. Kanske bäst att ställa klockan tills imorn redan nu. Det har ju hänt innan att jag somnat när onepiece, film och soffa kombinerats.

Imorn kväll blir det tjejkväll på Källgatan :)
Karin, Emely och kanske Katrin kommer hit och så serveras det tacos. Mysigt!
Sen får vi se vad som händer, inte så mycket planerat så vi får se vad vi känner för.

Nu ska jag ägna min uppmärksamhet åt filmen...har väl sett den typ 7000 gånger men kan se den lika många gånger till :) Ibland är det skönt att kolla på filmer som man kan utantill. Dessutom är en av huvudrollerna mer än okej att vila ögonen på :)


Trevlig helg mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar