fredag 8 juli 2011

Nattuggla!

Jag förstår inte varför jag alltid ska blogga på nätterna. Har inte ro att sätta mig och göra det på dagarna. Nu är jag iaf här igen....men jag ska fatta mig kort.

Igår var det dags för jobb igen efter 3 dagars ledighet. Första dagen av 8 i rad seeeeeeeen är det semester! (har jag nämnt det förut?! :P Jaja, tål att nämnas igen!)
Vi spenderade eftermiddagen med ungdomarna på utebadet :)

Nu har 2 av 8 dagar avklarats och det känns som att de här dagarna kommer gå fort.

Igår kväll var jag, Malin och Sofie i hembygdsparken på "Sommar i parken". Riktigt mysigt!
Livemusik av "Keep company" och massor med folk som satt i gräset och hade picnic :) Sooooommar! <3
Efter lite mat gick vi en sväng till Harrys där Frida också gjorde oss sällskap.
Kul med lite lill-lördag!

Imorgon är det dags för jobb igen och sen på kvällen kommer lillasyster Elin hem till Ljungby! <3 Ska bli härligt att ha henne hemma ett tag nu! :)

Tjaaa det var nog allt för idag :)

1 kommentar:

  1. Elolinon kokopopatotsch14 juli 2011 kl. 22:55

    superduperhärligt att vara hemma också! <3
    Har du några planer för helgen?
    kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera