söndag 12 juni 2011

Födelsedag, barndop och lite till!

Känns helt okej att vara 25 år! :)
Fast när jag ser det skrivet här nu så ser det plötsligt väldigt gammalt ut.
Jaja, 25 år är en BRA ålder, det har jag redan bestämt mig för :)
Jag fick god hjälp när paketen skulle öppnas :)


Det här har varit min jobbehelg. En härlig helg med allt från djurparksbesök till ogräsränsning i sandlåda :) Mitt jobb är väldigt varierande :) Underbart!

Igår efter jobbet blev det lite utgång med Malin och Sofie :)
Vi började kvällen med ett varsitt glas champagne, som Malin fått, för att fira våra båda 25-årsdagar. Det blev en toppenkväll med mojito, dans och gamla godinglåtar.

Idag tog jag ledigt från jobbet för att vara med på lilla Selmas dop.
Jag blev fadder till lilla sötnosen och hon var så duktig i kyrkan. Sov sig igenom halva gudstjänsten och var annars go och glad :)
Efter dopet blev det god smörgåstårta och fin doptårta hemma hos Karin, Tobbe och Selma.
Så trevligt så! :)
Fick ett jättefint litet halsband för att jag är fadder <3


Jag har varit sugen på att kolla på Twilight i flera dagar så nu ska jag nog ta tag i att göra det :)
Onepiecen på sen är jag redo! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar