torsdag 2 juni 2011

Förändring förnöjer...

...eller vad är det man säger?!
Jag håller iaf med! Lyckades ta tag i mitt ommöblerande och akvariestädande och blev ganska nöjd med resultatet :)
Fiskarna verkar oxå nöjda efter att ha fått en ny växt och renare vatten. Även de fick sig en liten flytt i samband med möbleringen. Bilder kommer en annan dag! :)

Sommarpresent till chefen fick vi oxå tag i idag. Hihi! Riktigt nöjda blev vi :)
Får se om chefen blir lika nöjd.

Har beställt lite roliga grejer på internet idag med :)
Både HM-kläder och hårprodukter. Alltid roligt att gå och vänta på paket på posten!
Väntar också på ett annat paket som jag håller tummarna för att jag får imorgon...dock tveksamt om jag får som jag vill där.

Usch nu är klockan mycket! Borde sovit för länge sen men som vanligt lyckas jag inte ta mig in till den där sägen förrens klockan blivit alldeles för mycket.
Gråben ligger sen en bra stund tillbaka och snarkar här i soffan...lilla gosen! :)

Jag brukar länka till bloggen på facebook när jag skrivit något men tror jag ska sluta med det...så nu får man hålla koll här själv om man vill läsa :) Sista länkningen idag!

Sussa gott!

1 kommentar:

  1. Hanna Svanström2 juni 2011 kl. 09:19

    Har du möblerat om i akvariet eller i lägenheten? ser fram emot att bjuda in mej själv och se resultatet=) och att sitta i solen på din balkong=) ha en fin dag!

    SvaraRadera