onsdag 26 januari 2011

Hockiiiiii :)

Det blev en rackans spännande match idag :) å jag bara älskar den där nervositeten samtidigt som den håller på att knäcka mig när jag väl står där. Tänk att man kan gå in så för en sport...galet! Mitt vänstra pekfinger brukar leva sitt egna lilla liv när jag står där på hockeymatcherna och blir nerövs. Jag kallar det för hockeyfingret :P En gång för nästan exakt två år sen kunde jag inte låta bli att filma det :P Då var det dags för sudden death så hockeyfingret var på helspänn :)



Det blev iallafall 2-1 mot Malmö ikväll och det var härligt när slutsignalen äntligen tjöt efter några nerviga slutminuter. En glad Lina gick från ishallen :D

Efter matchen blev det en liten stund hos söta Linda som hade gjort jättegod mat!
Hur kunde hon veta att jag inte hunnit äta innan matchen ;P Tacktack! <3

Jag har ätit mer god mat idag. Lunchade med kära Katrin på Månen och åt raggmunk med stekt fläsk och lingon....mums! Supergott och jag blev proppmätt! :) Rullade nästan upp till jobbet efter lunchen.

Annars har det inte hänt så mycket idag, tiden har rullat på ganska fort :)
Jag fick höra från lillasystern min att hon inte kunde kommentera mina blogginlägg. Jag kollade upp det och det visade sig att jag haft den inställd på att man bara skulle kunna kommentera om man hade nåt speciellt konto men nu är det ändrat så nu är det fritt fram för kommentarer :) Kommentera GÄRNA! :)

1 kommentar:

  1. Wiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeee!!! Äntligen :D :D :D
    Tack för igår!!! <3 // Lina

    SvaraRadera