fredag 28 januari 2011

"Öva så jag får stora muskel"

Idag har jag varit barnvakt åt sötaste, underbara systersönerna Max och Malte <3
Det blev några intensiva timmar med två vildar som vände upp och ner på lägenheten men vad gör det :) så goa!

När Malte sov en stund på eftermiddagen passade jag och Max på att spela lite Wii. Vi provade på Supermario som dock var lite för svårt så vi övergick till bowling och boxning. Max tränade så att han skulle få "stora muskel" :) sötnöten! För en gångs skull lyckades jag fånga honom på film när han sa något så sött :) Bjuder på den lilla videon här:



Efter att Andreas varit och hämtat killarna så åkte jag hem till mamma och pappa en runda för att äta kvällsmat och sitta och slappa lite med de :) pratade också lite med lillasyster Elin i ett videosamtal på datorn :) Imorn kommer hon hem för att spendera helgen i Ljungby <3

Jahopp, annars har en stund av den här dagen lagts på att sitta på personalmöte. Efter mötet bokades det in 3-4 andra sorters möten de närmsta veckorna...det är mycket av den varan nu känner jag.

Imorn är det fredag! :D Snart helg! Å jag är leeeeedig i helgen! Har jobbat två helger i rad så det känns gott att ha en ledig lördag, söndag framför sig :)
På lördag är det utgång inplanerat, längtar!
Söndag är det hockey :) och under resten av helgen ska jag försöka träffa systeryster och lite annat skoj.
Men först är det dags för ett jobbpass på Sunnerbo fritids imorn. Jag har inte så många pass där så det känns alltid lite förvirrat när man ska dit men det är kul att träffa ungdomarna som är där.

Jag har fått två kommentarer här på bloggen :) En av Lina och en av Elin! Det var roligt att logga in och se ett litet meddelande om att det fanns nya kommentarer så det är varmt välkommet :)

Nahe nu får det nog bli sängen för min del. Godnatt kära vänner!

1 kommentar:

  1. Vi måååååste träffas i helgen! :)
    Åh skoj att jobba på sunnerbo.. Var så längesen jag träffade dom där!

    SvaraRadera