lördag 15 januari 2011

SNÖ!

Det verkar inte finnas någon gräns för hur mycket snö det ska komma den här vintern. Just nu....haha...näe, just nu snöar det visst inte alls :P men när jag tittade ut förra gången för 15 sekunder sen så vräkte det ner. Lustigt väder det här.


Igår blev det som väntat en tuff hockeymatch, tyvärr med ett, ur Troja-ögon, trist slut.
De kämpade å kämpade. Tog igen 0-2-underläge till 2-2, tog in 2-3 till 3-3 och även 3-4 till 4-4 men sen var det stopp. 4-5 blev 4-6 i öppet mål tillslut. Tungt!

Efter hockeyn begav jag mig bort till Marcus där han, Lina, Muscot, Johan, Linda och barnen väntade med supergod mat som Lina hade lagat. Mums!
Efter maten blev det film. "Die" tror jag den hette, helt okej film. Det tyckte nog Lina och Marcus oxå, de somnade efter 2 minuter :)

Nu är det inte så lång tid kvar tills det är dags att bege sig mot dagens jobbpass. Lördagkvällarna på jobbet brukar vara mysiga så det ska nog gå bra :) Jobb till 21 ikväll sen får vi se om det blir utgång som det är tänkt.

Nahe, dags att slänga ut julen nu för det har jag faktiskt inte hunnit med än :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar